καθόλου άγριο



Αισθάνομαι σα να συμβαίνει κάποιο αστείο 
χωρίς να είμαι παρούσα. 
Και μάλλον αυτό με καθιστά 
περιστασιακά σοβαρή. 
Αν και δεν υπήρξα πραγματικά. 
Διότι η σοβαρότητα επιβάλει την ευγένεια 
κι εγώ είμαι αγενής από επιλογή 
κι όχι από ανατροφή. 
Δε φταίς, μαμά. Κ
αι έχω κι άλλα αδιάφορα να πω. 
Αλλά ας μείνουμε στο αν η λέξη σοβαρή 
στην πραγματικότητα σημαίνει κάπως άγρια. 
Που εξέχως απέχω 
γιατί φοβάμαι τα ποντίκια, τις κατσαρίδες και τους ψύλλους. 
Άρα ίσως να είμαι αφηρημένη, 
μα θυμάμαι ακριβώς τι μου είπες εκείνο το βράδυ 
που είχες μεθύσει λίγο. 
Άρα μάλλον ήταν μια αντίδραση της στιγμής
 αλλά πές μου, 
πόσες αντιδράσεις της στιγμής 
άλλαξαν τη ζωή σου; 
Μα πόσες αντιδράσεις του χρόνου 
άλλαξαν εσένα;
 Ξέρω πως δε θα σε βρώ ποτέ σε ένα γεμάτο μπαρ 
και χαίρομαι.
 Γιατί σε ένα γεμάτο μπαρ
 δύσκολα θα έβρισκα θέση 
δίπλα σου, 
και ξέρεις πως δε μου αρέσουν τα μπαρ. 
Αλλά θα ερχόμουν
 για σένα 
κι ας ήταν η τελευταία μου επιλογή.
 Ξανασκέψου το. 
Τελικά σοβαρή
 ή πραγματικά αδιάφορη; 
Τι σημαίνει άγριο; 
Τέλοσπαντων.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνω Ιλίσια - Χρόνια δυό

Γράμματα στη Ζ (σχεδόν Αντίο)

Η ιστορία των αυγών του δράκου (μέρος πρώτο) / KLIK magazine