Δίπλωμα Οδήγησης


Δίπλωμα Οδήγησης


Ο συμπλέκτης είναι σκληρός. 
Μου κουράζει τα γόνατα.
Το γκάζι και το φρένο είναι πολύ απαλά, όμως
Μάλλον γιατί όταν πρέπει να φύγεις απότομα
ή να σταματήσεις απότομα, πρέπει να είναι εύκολο
Ο συμπλέκτης όμως είναι δύσκολος.
Κάνει το γκάζι να διαχειρίζεται από τον οδηγό
όπως ένας καπνιστής ρουφάει για να ανάψει το τσιγάρο του
Θέλει λίγη υπομονή, λίγη απαλότητα.
Ο συμπλέκτης κάνει το φρένο
να μη πιάνει τελείως αν δεν τον πατάς.
Ο συμπλέκτης βάζει και βγάζει ταχύτητες
ξεκινάει και σταματάει, είναι ο άνθρωπος μας
Κινεί τα νήματα.
Και εμείς συχνά χαλάμε το σασμάν
Από τη βιασύνη μας
Εγώ δε βιάζομαι όμως
Μόνο λίγο μη χάσω το φανάρι
Μπορεί και να πατάω το φρένο
Λίγο παραπάνω, για να απολαύσω τη διαδρομή
Γιατί τη διαδρομή, την κάνω μαζί σου.
Και ακούμε το χαζό τραγούδι στο ραδιόφωνο
Και πιάνεις το μπούτι μου στο φανάρι
αυτό που δεν ήθελα να προλάβω
Κι είναι ο δρόμος μακρύς μπροστά μας
προς τη θάλασσα
Και μπορεί να είμαι εγώ το γκάζι
Κι εσύ το φρένο
Κι όσα συμβαίνουν να είναι ο συμπλέκτης μας
Αν δε μείνουμε από βενζίνη


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άνω Ιλίσια - Χρόνια δυό

Γράμματα στη Ζ (σχεδόν Αντίο)

Η ιστορία των αυγών του δράκου (μέρος πρώτο) / KLIK magazine